Aki keres, az talál...

2010. augusztus 23., hétfő

Internet nem ismer amnéziát

A legnagyobb szégyen megvetésben, kitagadva, az állami végrehajtó szervek igazságtalan nyomása alatt élni, de a küzdelmes éveket mégsem hagyhattam végleg magam mögött, ugyanis az Internet nem ismeri az amnéziát.
A rehabilitáció forradalmát indította el a Gyógyfoglalkoztatók Országos Egyesülete, amikor kezdeményezte a megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatását a szabad munkaerőpiacon, amely korábban nem érvényesült Magyarországon.
Erről publikáltam az Egyesület elnökeként 2004-ben a www.szocioterapia.hu weboldalon. A weblap azóta tudomásom nélkül keringett a világhálón, most újból felkaroltam, és már linkelhetsz rá a www.harmoniakert.hu honlapomról:


Amint látható, valóban nem léphettem át az árnyékomat,
mégis mementóként ideírok egy kis marketing-ikont:

Az árnyék is fény, csak kevesebb
           
A gazdaságban érdek- és hatalmi érvényesülés nyilvánul meg, ami nem áll elő anélkül, hogy ne lehessen visszavezetni dolgokra, eseményekre: a valóságra. Az árnyék az üzleti kommunikáció, hogy tied a legjobb termék a piacon.

Az értékesítés élet, de az örökélet adomány
           
Olyanok vagyunk, mint Mózes, aki megy a sivatagban, és azt mondja az Istennek: az életem egy pohár vizet ér. Az Isten ad neki egy pohár vizet, amivel oltja a szomjat. Halad tovább, majd a vizek szárazfölddé válnak. Mózes kivezeti népét Egyiptomból. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése